تمامی افرادی که قصد معرفی محصولات و خدمات خود را دارند روشهای متفاوتی را برای تبلیغات امتحان میکنند که یکی از آنها استفاده از پنل پیامکی است برای اینکه بتوانیم از این پنل ها پیامک ارسال کنیم نیاز است تا شماره ایی مختص به پنل خود تهیه کنیم. برای اثبات این موضوع به پیامک های تبلیغاتی که در طول روز برایتان ارسال میشود نگاهی بیندازید ، حالا شماره هایی مانند ( 1000 ، 2000 ، 3000 ، 50001 ، 50009 ، 021 و...) را خواهید دید که ما در این مقاله قصد داریم تا شما را با پیش شماره های 50001 و 50009 آشنا کنیم.


اپراتور رهیاب پیام گستران و سرشماره های آن

اگر بخواهم واضح تر بگویم از شما میخواهم تا فرض کنید پنل اس ام اس تلفن همراه شماست اما بدون سیم کارت و می خواهید از آن برای ارسال پیامک و یا تماس استفاده کنید ، خب شما بدون سیم کارت قادر به هیچ نوع برقراری تماس و یا ارسال پیامک با گوشی موبایلتان نخواهید بود. در پنل اس ام اس هم همینطور است نقش اپراتورهای پیامکی در پنل اس ام اس مانند سیم کارت در تلفن همراه است. بدون شماره پیامکی که اپراتور در اختیار سامانه های پیامکی قرار میدهند شما نمیتوانید از پنل اس ام اس پیامک ارسال کنید.



اپراتور رهیاب پیام گستران



اپراتورهای پیامکی شرکت های متفاوت و فعالیت مجزا از یکدیگر دارند این اپراتور ها

اپراتور 1000 شرکت رهیاب رایانه گستر

اپراتور 2000 شرکت آتیه داده پرداز

اپراتور 3000 شرکت مگفا

اپراتور 50001 و 50009 شرکت رهیاب پیام گستران و... هستند که مانند سیم کارت های تلفن همراه بصورت کلی یک کار را برای ما انجام میدهند و تنها سیاست کاری آنها کمی با یکدیگر متفاوت است.

آغاز فعالیت اپراتور 50001 و 50009

شرکت رهیاب پیام گستران با ارائه پیش شماره های 50001 و 50009 در حوزه ارسال و دریافت پیام کوتاه ابتدا فعالیت خود را در سال 1384 آغاز کرد.



ویژگی اپراتور 50001


ویژگی های اپراتور 50001 و 50009 رهیاب پیام گستران


تعرفه مناسب نسبت به سایر اپراتور ها

ارسال با سرعت بالا

کمترین تعرفه برای ثبت خطوط

از اصلی ترین ویژگی های این اپراتور میتوان به انتخاب ارقام خطوط درزمان خرید خط اشاره کرد.




مشتریان اپراتور 50001



مشتریان این اپراتور چه کسانی هستند؟

اپراتور رهیاب پیام گستران با سرشماره های 50001 و 50009 توانسته نظر مشتریان زیادی را به دلیل سرعت بالای ارسال در سازمان ها ، بانک ها و سایر شرکت ها به خود جلب کند.

اگر بخواهیم در بانک ها مثال بزنیم
بانک تجارت ، بانک پارسیان ، بانک پاسارگاد ، بانک مسکن ، بانک توسعه و تعاون ، پست بانک ایران و...

در دانشگاه ها و مراکز تحصیلی
دانشگاه شهید بهشتی ، کانون فرهنگی آموزش قلم چی ، مجتمع فنی تهران و...

در سازمان های مهم
سازمان میراث فرهنگی ، سازمان انتقال خون ، سازمان استاندارد کشور و...

در شرکت های بزرگ
شرکت نفت اپرانول ، شرکت پارس آنلاین ، شرکت های وب ، شرکت آسیا تک ، شرکت سایپا یدک ،شرکت  صبا نت ،




شرکت رهیاب پیام گستران


چگونه میتوانیم از سرشماره 50001 و 50009 استفاده کنیم ؟

برای استفاده یکی از شماره های رهیاب پیام گستران کافیست پنل اس ام اس ریلکس را خریداری کرده و با انتخاب یکی از سرشماره های مورد نظرتان ارسال مطلوبی را تجربه کنید همچنین سامانه پیام کوتاه ریلکس با تجربه بالا در حوزه ارسال و دریافت پیام کوتاه مفتخر است با ارائه بهترین خدمات به روز در زمینه اس ام اس شما را همراهی و در زمینه ارسال پیام کوتاه تبلیغاتی ابزار های پر کاربردی را در اختیار شما قرار دهد.

سخن آخر

اپراتورهای پیامکی به ما کمک میکنند در پنل اس ام اس امکان ارسال و دریافت پیامک را داشته باشیم و از مزایای این سرشماره های مختلف با سیاست کاری های متفاوت استفاده کنیم ، همیشه به یاد داشته باشید اگر در حوزه خرید سامانه پیامکی ، سرشماره پیامکی و هر گونه سرویسی تازه کار هستید و هیچ گونه اطلاعاتی در این زمینه ها ندارید اول از هر کاری در مورد تعرفه و نوع ارائه خدمات آن محصول که برای تبلیغات به کار میگیرید نسبت به کسب و کار خود تحقیق کرده و اطلاعات کافی را از سرویس پشتیبانی آن محصول دریافت کنید.